29 Aralık 2011 Perşembe

Bugün daha aktifim bloğumda... Pek büyük olaylarım yok öyle başıma gelen...Ama sıradan bir insanın başına gelenlerden de farklı değil... Bugün yine yayına yetiştim, yetişebildim yani evet...Final haftasına gelene kadar hazırladığım tüm ödev ve diğer sınav notlarını geçen gene sisteme işlemiştim zaten,şuanda tek görevim finalleri hazır etmek...Genelde derdim hayatta, mezuniyet sonrası iyi bir yer edinmek...Sevdiğim adamla yaşıyorum ama birlikte yaşamıyormuşuz gibi... Herkes kendi halinde takılıyor, bazen iyi bazen kötü... Kitaplar, müzik, loş ışığımdan geri kalıyorum diyebilirim...

Bu ayın 17sinde, doğum günümdü ve genelde gelenek görenek gibi aman aman törenler gerektiren olayları hiç sevmem...Bebekliğimden bu yana gelinlik sevmem giymem der dururum, herkes de aksini iddia eder durur, devran böyle sürüp gidiyor hala...Ancak doğum günümde,aman aman beklentilerim olmadığı halde, küçük olduğuna inandığım beklentilerim de gerçekleşmedi...
Geçmişe dönüp baktıkça hiç güzel bir doğum günü yaşadığımı hatırlayamıyorum...Küçükken kocamaaan ayılar beklerdim, büyüyünce almasın kimse üzülürüm diye avundum, büyüdüm, hayatıma birçok erkek, bir sürü arkadaş girdi çıktı... Genelde büyük olaylara değil detaylara takılan biri olarak küçük beklentim vardı ama olmadı ve ben doğum günümde çok üzgündüm..Sevgilimin en azından yapmasını beklediğim birkaç şey vardı, güzel bir organizasyon gibi...Organizasyon kelimesinin fiyakasına da kanmayın, sadece tanıdıkları bir kafeye toplamak ve birlikte sohbet ortamı yaratmak. Pasta mumu üflemek gibi tüm kafeye 'Bakın bugün benim doğum günü, lanet olsun, hepiniz kıskanın' etkisi vermemek için özellikle uyarmıştım, pasta hediye vs istemiyorum diye...Bu bile olmayınca a komşular, içim öyle acıdı ki... Evet çok dostu olan biri değilim, arkadaş edinirim severim ama organizasyon eksikliği, o, bu, derken açıktı kaldım...Doğum günü için toplanılacak mekana ben sevgilimle gittim, ilk giden bizdik ve gelmesi gereken arkadaşım başka birinin doğum günü için hediye peşinde koşturuyordu.Dolayısıyla geç geldiler...Kısacası toplamda 5 kişiydik masada ve sevgilim üzerime bira döktü...Geç gelen arkadaşlarımdan biri diğeriyle tartıştı...Enteresan bir geceydi çok enteresan bir geceydi...

Nasıl bu kadar uzun yazarlar diye şaşarak baktığım blog sahiplerine dönüşüverdim habersiz :)
Bu blog sayesinde yazı yeteneğimi geri çağırabileceğime inanıyorum komşular.. Benimle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder